Moje konto (popis záložky)

 

V záložke  "Moje konto", nájdete  svoje albumy, projekty, pridané referencie, objednávky a informácie o konte. Stačí si vybrať  záložku "Moje konto" alebo raz kliknúť na prihlásenie, ktoré nájdete v pravom hornom rohu.

 

Po zvolení okna "Moje fotky" uvidíte všetky svoje albumy, môžete ich modifikovať a využiť ďalšie možnosti editácie a objednávania fotiek.

 

 

Pri zvolení daného  albumu nájdete možnosť modifikácie fotiek. Otvorte zoznam  v pravom dolnom rohu fotografie, aby ste ju začali editovať.

 

 

V okne  "Moje projekty" nájdete  všetky projekty, ktoré ste doteraz vytvorili. Odtiaľto máte možnosť vrátiť sa Editácii, môžete vytvoriť kópiu projektu alebo sa jednoducho pozrieť na výsledok svojej práce.

 

Svoj projekt môžete pozrieť po kliknutí na   "Zobraziť" , tu zistíte, či ste so svojou prácou spokojný.

V prípade, že chcete len trochu pozmeniť existujúci projekt, ale nechcete stratiť originálnu verziu, použite možnosť  "Vytvoriť kópiu" . Vďaka nej sa ďalší projekt otvorí vo vašej Galérii.

 Chcete uložiť zmeny v už načítanom projekte? Zvoľte možnosť  "Editácia" aby ste mohli nadaľej upravovať projekt.

 

Tu môžete zmeniť názov, alebo objednať,  alebo odstrániť  projekt zo svojho konta.

 

Všetky údaje, ktoré sa týkajú Vášho  konta, alebo adresy na dodanie, ďalších faktúr, histórie objednávok, nájdete v poslednom okne  "Moja objednávka a informácie o konte".

 

 

 

 

Ak chcete upraviť údaje ako napríklad  prihlasovacie údaje, adresa, email, telefón, alebo zmeniť heslo, prihlásiť sa alebo odhlásiť z  Newsletter-a, a možno aj nastaviť svoj avatar, zvoľte informácie o konte na  "Moje dáta".

 

Ak chcete využiť možnosť "Moje adresy dodania" , uložte správne údaje o adrese dodania a fakturačné údaje, ktoré budú automaticky uložené a použité v prípade objednávky.

 

V okne "Moje objednávky a informácie o konte  nájdete možnosť pozrieť si históriu objednávok. Odtiaľto sa môžete vrátiť na stránku, kde môžete zaplatiť, alebo zrušiť objednávku.

 

Objednávky je možné triediť podľa stavu objednávky, napríklad na Nezaplatené, práve spracované, zrealizované alebo stornované. Triediť ich môžete aj po uplynutí termínu, napríklad aj keď sú z uplynulého mesiaca.