🎁 Vytvorte unikátny darček online a urobte radosť niekomu blízkemu
X

Časté otázky

Moje konto, registrácia, prihlásenie

Neprišiel mi e-mail s potvrdením registrácie, je potrebný?
Taký e-mail nie je potrebný na prihlásenie. Je to len potvrdenie registrácie pre nášho nového používateľa na portáli empikfoto.sk. Môže sa stať, že e-mail spadne do priečinka sa spamom alebo do koša v e-mailovej schránke.
Po zaregistrovaní heslo nefunguje, prečo sa nemôžem prihlásiť?
Je možné, že sa už počas registrácie uložilo nesprávne heslo.
V tomto prípade odporúčame využiť možnosť obnovenia hesla. Ak ju chceš nájsť, vyber možnosť Prihlásiť sa a následne Nepamätáš si heslo?. Po uvedení e-mailu ti pošleme nové heslo.
 Ako odstrániť konto na webe empikfoto.sk?
Ak chceš odstrániť konto na webe empikfoto.sk, stačí poslať na adresu [email protected] email s informáciou že chceš odstrániť konto z našej služby. Dôležité je v správe uviesť e-mail, na ktorý je konto registrované.
Ako zmeniť prihlasovacie meno (e-mailovú adresu) alebo heslo?
Ak chceš zmeniť prihlasovacie mena, e-mailovú adresu alebo heslo, je treba sa najprv prihlásiť na empikfoto.sk. Pre zmenu údajov alebo e-mailovej adresy používateľa prejdi na záložku Moje konto, vyber informácie o konte Moje údaje a následne Zmeniť údaje.Ak chceš zmeniť heslo, na záložke Moje konto vyber možnosť Zmeniť heslo.
Ako sa prihlásiť na odber / zrušiť odber bulletinu?
Ak chceš odoberať bulletin, prejdi hneď po prihlásení na záložku Moje konto, potom vyber informácie o konte Moje údaje. V Nastaveniach vyber možnosť prihlásenia na odber bulletinu alebo zrušenia odberu bulletinu.

Zrušenie odberu je možné aj odoslaním správy na adresu [email protected]  z e-mailovej adresy, na ktorú je konto registrované.
Na čo je avatar, je potrebné ho mať?
Avatar nie je povinný, môžeš toto miesto nechať prázdne, ale odporúčame nastaviť si napríklad vlastnú fotku alebo obľúbenú fotku. Avatar budú vidieť len vlastníci kont a v prípade, že na našej stránke napíšeš recenziu, tak aj používatelia, ktorí si prezerajú recenzie od iných zákazníkov.  
Ako nastaviť / zmeniť / odstrániť avatar?
Ak chceš zmeniť svoj avatar, je treba po prihlásení do konta empikfoto.sk prejsť na záložku Moje konto a potom vybrať informácie o konte Moje údaje. Na novej stránke budeš mať možnosť zmeniť alebo odstrániť avatar.

Moje konto - Moje snímky, pridávanie snímok do albumu

Prečo nemôžem pridávať snímky na svoje konto empikfoto.sk?
Snímky, pridávané na stránku empikfoto.sk, musia byť vo formáte JPG, aby sa mohli správne odoslať. V inom prípade odporúčame kontaktovať zamestnanca v centre podpory zákazníkov, ktorý sa pokúsi vyriešiť vzniknutý problém.
V akom formáte a veľkosti môžem pridávať snímky do albumu na svojom konte?
Snímky posielané na empikfoto.sk musia byť vo formáte JPG, maximálna veľkosť súboru je 30 MB.
Ako môžem odstrániť snímku z albumu?
Ak chceš odstrániť snímku z albumu, treba prejsť na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu nájdi snímku, ktorá má byť odstránená. Klikni na šípku v pravom dolnom rohu pod snímkou, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Odstrániť.
Jak duplikovať fotografiu v albume?
Ak chceš duplikovať snímku v albume, prejdi na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu nájdi snímku, ktorá má byť duplikovaná. Prejdi myšou nad šípku v pravom dolnom rohu pod snímkou, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Duplikovať.
Ako kopírovať alebo presunúť snímku do iného albumu?
Ak chceš kopírovať alebo presunúť snímku do iného albumu, prejdi na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu nájdi snímku, ktorá má byť presunutá alebo kopírovaná do iného albumu. Klikni na šípku v pravom dolnom rohu pod snímkou, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Presunúť do albumu alebo Kopírovať do albumu.
Ako zmeniť názov snímky?
Ak chceš zmeniť názov danej snímky, prejdi na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu nájdi snímku, ktorej názov sa má zmeniť. Klikni na šípku v pravom dolnom rohu pod snímkou, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Zmeniť názov.
Ak upravovať či meniť súbory?
Ak chceš upravovať či meniť súbory, prejdi na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu nájdi snímku, ktorá má byť  upravovaná. Klikni na šípku v pravom dolnom rohu pod snímkou, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Orezať alebo Pridať efekt.Zmeny sú možné aj vo fáze prípravy snímok pred ich vložením do košíka. Stačí vybrať snímky alebo celý album a označiť, ako a ktoré fotky si chceš objednať.
Môžem si stiahnuť snímky z konta empikfoto.sk do počítača?
Empikfoto.sk umožňuje objednávanie cez internet a po určitú dobu uchováva tvoje súbory. Vďaka tomu máš možnosť vrátiť sa do už vytvoreného albumu Ak si ho chceš objednať ešte raz, nemusíš nahrávať snímky znovu. Naša služba neposkytuje funkciu, ktorá by umožnila uchovávanie snímok pre prípad, že si chceš snímky znovu stiahnuť do počítača.
Ako pridať či odstrániť album so snímkami z konta empikfoto.sk?
Ak chceš pridať fotky na konto empikfoto.sk, v pravom hornom rohu vyber možnosť Pridať snímky s ikonou fotoaparátu. Potom sa rozhodni, akým spôsobom chceš fotky pridať. Môžeš nahrať súbory z počítača alebo zo sociálnych sietí.Ďalším spôsobom odoslania snímok je vybrať na stránke odpovedajúci formát fotiek  a využiť možnosť  Objednať fotky.Ak chceš odstrániť album z konta, treba prejsť na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu klikni na šípku v pravom dolnom rohu, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Odstrániť.
Ako zmeniť názov albumu so súbormi snímok?
Ak chceš zmeniť názov albumu, prejdi na záložku Moje konto a potom Moje snímky. Po výbere daného albumu klikni na šípku v pravom dolnom rohu, čím otvoríš ponuku. Vyber príkaz Zmeniť názov..
Ako dlho sú fotky uchovávané na serveri, ak som ešte nedokončil objednávku? Zaujíma ma to, lebo nenahrávam všetky snímky naraz.
Snímky sú uchovávané minimálne 6 mesiacov. Každá podaná objednávka predĺži túto dobu na 6 mesiacov od momentu podania objednávky.
Ako pridať snímky z Instagramu či Facebooku?
Ak chceš pridať fotky na konto empikfoto.sk, v pravom hornom rohu vyber možnosť Pridať snímky s ikonou fotoaparátu. Potom sa rozhodni, akým spôsobom chceš fotky pridať. V tomto prípade treba vybrať záložku pridávania snímok zo sociálnych sietí.Ďalším spôsobom odoslania snímok je vybrať na stránke odpovedajúci formát fotiek  a využiť možnosť  Objednať fotky.

Moje konto - Moje návrhy

Kde nájdem všetky uložené návrhy?
Vytvorené, uložené alebo už aj objednané návrhy sa nachádzajú na konte empikfoto.sk. Po prihlásení treba prejsť na Moje konto a potom Moje návrhy.
Ako si pozrieť, upraviť alebo kopírovať návrh?
Ak si chceš pozrieť alebo upraviť návrh uložený na konte empikfoto.sk,  po prihlásení treba prejsť na Moje konto a potom Moje návrhy. Pri zvolenom návrhu máš možnosť vybrať si z príkazov Zobraziť, Upraviť alebo Vytvoriť kópiu.
Ako zmeniť názov návrhu?
Ak chceš zmeniť názov návrhu, uloženého na konte empikfoto.sk,  po prihlásení treba prejsť na Moje konto a potom Moje návrhy.  Pri názve návrhu sa nachádza aj možnosť ho zmeniť na iný.
Ako odstrániť návrh z konta?
Ak chceš odstrániť návrh uložený na konte empikfoto.sk,  po prihlásení treba prejsť na Moje konto a potom Moje návrhy. Po zvolení daného návrhu sa v pravom hornom rohu objaví možnosť odstrániť ho z konta. Nezabudni, že odstránený projekt sa už nedá vrátiť späť.


Ako dlho budú návrhy dostupné na mojom konte?
Návrhy budú dostupné, až kým neodstrániš svoje konto empikfoto.sk alebo sám neodstrániš daný návrh na záložke cez možnosť odstránenia.

Empikfoto.sk neodstraňuje návrhy z kont zákazníkov.
Ako znovu objednať už realizovaný návrh?
Ak  chceš znovu objednať už realizovaný návrh, vytvor jeho kópiu. Najprv prejdi na záložku Moje konto a Moje návrhy. Otvor ponuku v pravom dolnom rohu a vytvor kópiu návrhu. Potom bude možné kópiu znovu objednať.

Objednávky / zadávanie objednávky

Aký je čas realizácie objednávky?
Čas realizácie sa vždy skladá z času výroby, ktorý je zobrazený na stránke produktu, a z času potrebného na dodanie.Tento čas sa môže meniť v závislosti od toho, ako je vyťažené laboratórium.
Môžem urýchliť čas realizácie objednávky?
Všetky objednávky realizujeme tak rýchlo, ako je to možné. Každá zákazka je pre nás rovnako dôležitá. Čas výroby, ktorý je zobrazený na stránke produktu, závisí od toho, ako je práve vyťažené laboratórium.
Prečo nemôže byť snímka vyvolaná celá, tak ako originálny súbor?
Dnešné fotoaparáty rôznych druhov majú veľa nastavení, preto môžu mať súbory snímok rôzne pomery strán. Vybraný formát fotky má tiež svoj pomer strán, napr. fotka 10 × 15 cm má pomer strán 2:3. Ak má snímka na vyvolanie iný pomer strán, súbor môže byť orezaný. Plochu tlače uvidíš ešte pred pridaním snímok do košíka vo fáze výberu nastavení.
Môžem jednu snímku objednať v rôznych formátoch a na rôznych papieroch?
Vo fáze pridávania snímok do košíka môžeš označiť, v akom množstve a v akom formáte má byť daná snímka vyhotovená. Pre rôzne formáty toho istého súboru umožňujeme vybrať rôzne druhy papiera. Ak má byť jeden súbor vyhotovený v jednom formáte, ale na rôznych druhoch papiera, je treba ho pridať v odpovedajúcom počte.
Ako mám označiť, že daná snímka má byť vyvolaná viac ako jedenkrát?
Vo fáze pridávania snímok do košíka môžeš označiť, v akom množstve a v akom formáte má byť daná snímka vyhotovená. Ak chceš všetky fotky z objednávky vyhotoviť v rovnakom množstve, nad zoznamom fotiek nájdeš možnosť nastavenia parametrov pre všetky súbory pridávané do košíka.
Ako odstrániť fotky z košíka?
V košíku sa pri každej máte nachádza možnosť Odstrániť. Použi ju v prípade, že daný súbor nemá byť vyvolaný.
Ako pridať rámček k jednej snímke a ako ku všetkým?
Vo fáze pridávania snímok do košíka máš možnosť zvoliť si nastavenia pre všetky snímky. V nastaveniach hore na stránke je treba vybrať veľkosť a farbu rámčeka, ktorý má byť nastavený pre všetky fotky.Ak chceš nastaviť rámček pre jednu snímku, stačí ju nájsť v zozname a využiť možnosť Zobraziť/Orezať. V novom okne treba vybrať Rámčeky, poslednú záložku vpravo, a zvoliť ten správny.
Kam mám zadať zľavový kód?
Zľavový kód je možné zadať v košíku. V okne pod možnosťou Pokračovať sa nachádza miesto na zadanie zľavového kódu a jeho potvrdenie tlačidlom Prepočítať.
Ako môžem získať zľavový kód?
Zľavové kódy dostávajú naši zákazníci počas rôznych akcií,  o ktorých sú informovaní napr. prostredníctvom bulletinu. Odporúčame sa bezplatne prihlásiť na odber bulletinu, vďaka ktorému naši zákazníci získavajú informácie o našich akciách aj o nových službách ponúkaných portálom empikfoto.sk.  Na odber bulletinu sa dá bezplatne prihlásiť na stránkach www.empikfoto.sk. Po prihlásení prejdi na záložku Moje konto a v informáciách o konte vyber Moje údaje. Potom klikni na možnosť Odoberať bulletin.
Môžem do už zadanej objednávky pridať ďalšie produkty?
Do už zadanej objednávky nie je možné pridávať ďalšie produkty. Nie je ani možné spojiť dve rôzne zákazky.
Kde si môžem pozrieť aktuálny stav objednávky?
Aktuálne stavy objednávok sú k dispozícii po prihlásení sa na konto empikfoto.sk a po prechode na záložku Moje konto. V okne Moje objednávky a informácie o konte vyber Všetky  objednávky, potom si môžeš pozrieť stav danej zákazky.
Môžem zrušiť len časť objednávky?
Vzhľadom na to,  že objednávky idú priamo do výroby, neexistuje možnosť čiastočného zrušenia objednávky.
Ako a kde môžem zrušiť objednávku?
Objednávka sa dá zrušiť v prípade, že ešte nebola poslaná do výroby, alebo ak bola zákazka zadaná s platbou vopred, ale ešte nebola zaplatená. Objednávka čaká na zaplatenie 7 dní. V tom čase je možné ju zrušiť. Možnosť zrušiť objednávku nájdeš v svojom konte. Prejdi na záložku Moje konto a potom v okne Moje objednávky a informácie  o konte vyber Všetky objednávky. Zvoľ si tú, ktorú chceš zrušiť.

Platby

Aké sú dostupné spôsoby platby?
Platba vopred, PayPal, Platobná karta, Bankový prevod, zloženka
Môžem k objednávke dostať faktúru DPH?
Ak máš záujem o vystavenie faktúry k objednávke, označ túto možnosť počas zadávania objednávky. Nájdeš ju v košíku počas výberu spôsobu dodania.
Môžem k objednávke dostať pro forma faktúru?
Na služba nemá možnosť platby na základe pro forma faktúry. Faktúra sa generuje až po realizácii objednávky, v prípade, že si zákazník túto možnosť vybral  v košíku pri zadávaní objednávky.
Kde nájdem údaje na prevod, keď sa nezobrazili po zadaní objednávky?
Údaje ku každej objednávke sa generovujú automaticky a individuálne, preto tieto údaje nie sú verejne dostupné.Ak sa po zadaní objednávky nenačítala stránka platby, stačí ju načítať znova. Po prihlásení prejdi na záložku Moje konto, v okne Moje objednávky a informácie o konte vyber Všetky objednávky a klikni na možnosť Zaplatiť.

Dodanie a prevzatie objednávky

Aké sú dostupné formy a ceny dodania?
Ponúkame dodanie na výdajné miesta Zásielkovny, kuriérom DPD, kuriérom GLS aj Slovenskou poštou.
Prečo mi kuriér stále nedoručil moju objednávku?
Každá objednávka odoslaná kuriérom je monitorovaná. Číslo dodacieho listu je k dispozícii v e-mailovej správe s potvrdením odoslania zákazky z laboratória.
Monitorovanie je možné na stránkach dopravcu.

Reklamácie a vrátenie

Ako môžem nahlásiť reklamáciu?
Koľko času mám na nahlásenie reklamácie?
Reklamácia je možná do 2 rokov od prevzatia objednávky.
Môžem vrátiť objednávku v prípade, že nespĺňa moje požiadavky?
S ohľadom na záruku kvality a 100 % spokojnosti, uvedenú na našej stránke, ponúkame možnosť vrátenia produktu a vrátenia peňazí.

Fotky

Aké ponúkate rozlíšenia fotiek?
Rozlíšenie tlače fotiek:
  • 9 × 13, 10 × 15, 13 × 18, 15 × 21 - 300 dpi
  • 20 × 30 - 150 dpi
Aké sú skutočné veľkosti fotiek?
  • Formát 9 × 13 - 89 × 130 mm
  • Formát 10 × 15 - 102 × 152 mm
  • Formát 13 × 18 - 127 × 178 mm
  • Formát 15 × 21 - 152 × 216 mm
  • Formát 20 × 30 - 203 × 305 mm
Aké rozlíšenie musí mať snímka, aby bola zaistená dobrá kvalita tlače?
Aby bola kvalita tlače čo najlepšia, súbory musia mať správne rozlíšenie v súvislosti s formátom, v akom majú byť vyhotovené. Pre formáty:
  • 25 × 38 - 2000 * 3000 - dobrá kvalita tlače
  • 30 × 40 - 2400 * 3200 – dobrá kvalita tlače
  • 30 × 45 - 2400 * 3600 – dobrá kvalita tlače
  • 40 × 50, 40 × 60, 50 × 60, 50 × 70, 60 × 70, 60 × 80, 62 × 92 - od 1772 * 2480 – priemerná kvalita tlače; od 2400 * 3200 – dobrá kvalita tlače
  • 2400 * 3200 - dobrá kvalita tisku
  • 70 × 100, 74 × 114 - od 2000 * 3000 - priemerná kvalita tlače; od 3200 * 4000 – dobrá kvalita tlače
  • 100 × 100 - od 2835 * 2835 – stredná veľkosť tlače; od 3200 * 4000 – dobrá kvalita tlače
  • 100 × 150 - od 2835 * 4252 – priemerná kvalita tlače; od 3200 * 4000 – dobrá kvalita tlače
Aké sú odporúčané minimálne rozlíšenia pre rôzne formáty snímok?
  • Formát 9 × 13 - 1051 * 1535 pixelov
  • Formát  10 × 15 - 1205 * 1795 pixelov
  • Formát  13 × 18 - 1500 * 2102 pixelov
  • Formát  15 ×21 - 1795 *2551 pixelov
  • Formát 20 ×30 - 1199 * 1801 pixelov

Ostatné výrobky

Aký je čas vyhotovenia fotoknihy, fotokalendára a fotodarčeku?
Čas realizácie sa skladá z času výroby, ktorý je uvedený na stránke každého produktu, a z času dodania.
V akých rozlíšeniach pridávať súbory do fotokníh, fotokalendárov a fotodarčekov?
Na fotodarčeky odporúčame pridávať súbory čo najvyššej kvality. Online editor ťa bude informovať, ak bude niektorý súbor nízkej kvality. Súbor bude po pridaní do návrhu označený oranžovým trojuholníkom s výkričníkom,  ak je jeho kvalita nízka.
V akom formáte pridávať súbory do fotodarčekov, fotokníh a fotokalendárov?
Do online editora je možné pridávať súbory len vo formáte JPG.
Aká je maximálna veľkosť pridávaného súboru?
Maximálna veľkosť súboru je 30 MB.
Ako zmeniť formát alebo druh obálky či papiera počas navrhovania?
Zmena druhu obálky alebo papiera po prechode do online editora už nie je možná. Výber týchto parametrov je možný len pred začatím navrhovania.
Bude rovnaká snímka vyzerať odlišne na fotke a na fotoknihe, fotokalendári alebo inej fotovecičke?
Výtlačok jedného súboru na rôznych produktoch bude vyzerať  rôzne. Fotky sa vyvolávajú, čiže prechádzajú chemickým procesom. Jedna snímka sa môže trochu líšiť už v prípade zvolenia iného druhu papiera. Na iné produkty sa snímky tlačia. Kvalita a farebné prevedenie môžu byť iné v prípade vyvolania fotiek ako v prípade napríklad fotoknihy.
Kde nájdem návrh po uložení a zatvorení online editora?
Návrh je uložený v konte empikfoto.sk. Ak sa k nemu chceš vrátiť, po prihlásení  prejdi na záložku Moje konto a vyber Moje návrhy.
Ako mám umývať fotohrnček?
Hrnčeky treba umývať jedine ručne. Neodporúčame umývanie v umývačke. Čistiace prostriedky v umývačke môžu pôsobiť blednutie alebo poškodiť vytlačený obrázok..
Ako mám prať tričká?
Odporúčame prať naruby pri teplote tridsať stupňov, najlepšie v jemnom programe, bez použitia detergentov. Odporúčame ručné pranie. Tričká musíte vyvesiť hneď po vypraní.